Healthy Friday #2 – 2017

IMG_2949
Het is weer vrijdag dus tijd voor een nieuwe healthy friday, hoe is mijn afgelopen week geweest en ben ik afgevallen? Lees het vandaag.

Resultaten sinds 01-01-2017

Weegmoment 13-01-2017 = +0,1
Totaal afgevallen = –0,9kg

Helaas zoals je kunt zien een minimale plus op de weegschaal, dit kan natuurlijk allerlei redenen hebben, ik heb vroeger gewogen dan vorige keer en ik heb de avond ervoor flink wat gedronken.

Ik heb niet echt super streng aan bodieboost gedaan deze week, op mijn nieuwe werk vergeet ik totaal echt eraan te denken, ik heb een half uurtje pauze en daarin heb ik 2 boterhammen met kipfilet op en een plakje ontbijtkoek en een half flesje water.

Verder thuis heb ik gewoon ontbeten met vanille yoghurt en als lunch twee boterhammen met ei of kipfilet en wat komkommer erbij. Avondeten verschilde natuurlijk.

Het was een beetje een rommelige week, ik ben ook nog niet helemaal van de verkoudheid af en nu ik dit tik heb ik flinke hoofdpijn die doortrekt naar mijn nek dus dat is ook niet echt fijn. Ik hoop dus volgende week weer een beter resultaat neer te zetten!

Liefs
Patricia

Geef een reactie

