Leuke blogtips #9

leukeblogtips9
Op deze vrijdag is het tijd voor een nieuwe `Leuke blogtips` in dit wekelijks terugkerende artikel licht ik een paar leuke blogs uit die ik afgelopen week ben tegengekomen op het internet. Ik heb er vandaag weer drie voor jullie.

1. Thankgoditismonday | Ben je na alle feestdagen, kerstvakantie en alle perikelen er omheen je ritme een beetje kwijt? hier bind je vier tips die je kunnen helpen je ritme weer nieuw leven in te blazen.
2. iliveformydreams | Nu ik zelf ook wat meer mailtjes van bedrijven krijg verdiep ik me hier steeds vaker in. Deze tips komen daarin zeker van pas, dus mocht je zelf ook in deze situatie komen neem dan zeker even een kijkje.
3. fitbeauty | Wil je dit jaar verliefd worden op je eigen leven? Zoals ze het zelf beschrijft? Lees dan zeker deze 4 tips even door en wie weet helpt het jou naar een heel mooi 2017

Wat vond jij het beste artikel afgelopen week?

 

 

2 gedachtes over “Leuke blogtips #9

Geef een reactie

