BJ Sunday | Januari 2017 set-up

20161231_114340
Eerder deelde ik mijn 2017 set-up, vandaag laat ik je zien hoe mijn januari pagina`s eruit zijn gaan zien.

Welkom
Dit is mijn januari begin pagina, de bloemetjes en zo heb ik nagetekend van internet, ik hou van dit lettertype wat ik op internet tegen kwam

Overzicht en Habbit, goals etc
Op de linkerpagina houd ik bij wanneer ik een verjaardag heb, wanneer ik moet werken en of er andere dingen belangrijk zijn, zoals wanneer er salaris binnen komt, wanneer net als je nu kan zien Mathieu een week vrij heeft dat soort dingen.
In de habbit tracker heb ik een paar dingen staan, maar of ik die volgende maand meeneem weet ik nog. Ik track dagelijks niet zo veel en vind het dan zonde om daar een hele pagina voor te gebruiken.
De doelen voor deze maand, het werden er een beetje veel dus ik ben benieuwd haha.
Een kalendertje voor de dagen hoe ze er volgende maand uitzien en een vakje waar ik belangrijke afspraken in kan zetten zodat die in de februari log kunnen komen.

20161231_114354

Januari Financiën
Hierin zet ik onze rekeningen neer met de factuur achter, ik had hier een apart boekje voor afgelopen jaar, maar deze was vol dus ik besloot hem in mijn bullet journal over te gaan nemen. Deze gaat toch verder nergens heen dus niemand die daar verder in kan neuzen

20161231_114400

Blogplanning
Tja ik liep alweer een maand vooruit, man wat dom haha dus ja dan maar een klein grapje er van maken. Hierin schrijf ik eerst met potlood mijn ideeën voor een artikel en als ik hem dan ook online heb gezet dan schrijf ik hem met pen erin.

20161231_114406

Dit zijn mijn vaste maandpagina`s, er komt volgende maand nog 1 erbij, maar dat zie je dan wel hihi. Als jij nog leuke tips hebt voor maand spreads let me know.

Welke maandspreads maak jij altijd standaard?

Geef een reactie

