Tastea energieboost

16121687_2221071538119072_608129749_o
Energie is iets wat we allemaal wel kunnen gebruiken, ik heb periodes dat ik echt niet van de bank af te slaan ben of gewoon erg slecht slaap en daardoor overdag niet veel waard ben. Sinds kort slik ik ook weer vitaminepillen, maar wat nou als je van een lekkere kop thee energie krijgt. Door Tastea werd ik benaderd of ik het leuk vond om èèn van hun zes tea soorten te testen en de Energieboost sprak me gelijk aan.

Tastea energieboost
Dé blend wanneer je meer uit je dag wilt halen! Energie hebben is een belangrijk onderdeel om je goed, gelukkig, fit en onverslaanbaar te kunnen voelen. Pep je energielevel op een 100% natuurlijke wijzen op met de Energy Boost thee. Haal de energieke jij in je naar boven en taste the goodlife

16129500_2221071528119073_1676652086_o

Dit is dus wat Tastea zelf over de thee blend zegt, het geeft je meer energie, je kan beter omgaan met stress, je kan beter ontspannen, een lekkere vitamineboost en het bevorderd je mentale gezondheid.

Dat klinkt natuurlijk allemaal super en zeker vind ik met dit koude weer en dat je dan minder snel naar buiten gaat als het niet echt hoeft, kun je wel een goede boost gebruiken.

De blend is 100% natuurlijk en erg gezond en ik moet ook zeggen dat het super lekker ruikt.

Het blik waar de losse thee in zit vind ik erg mooi, ik houd wel van deze strakke verpakkingen, geen rare tierenlantijntjes gewoon lekker basic. Ook hebben ze een hele handige beker, waarbij je de losse thee boven in legt en het door middel van het zeefje dus niet in je thee water komt.

16145706_2221071531452406_1319596827_o

Hij smaakt echt heerlijk, ik ben zelf wel een zoetekauw en doe snel suiker/zoetje in mijn thee, maar dat heb ik met deze niet echt nodig. Ik merk ook zeker wel dat ik meer energie heb op een dag, zeker in combinatie met mijn vitamine pillen vind ik het een topper en zeker in het weekend, als de dagen dan wat langer duren en ik eigenlijk geen puf heb als ik het niet moet wat te gaan doen, merk ik toch wel zeker verschil.

Ik vind het een fijne thee en zeker met de beker werkt het prima.
De prijs van deze Energieboost is €35,95 Ik vind het best aan de prijzige kant moet ik eerlijk bekennen, als het goedkoper had geweest had ik zeker nog eens aangeschaft.

16122155_2221071598119066_1533683465_o

Ingrediënten
Mate green, Green rooibos, Orange peels, natural flavouring, Orange pieces, Blue cornflower, Mallow, Yellow marigold petals, Safflower petals.

Inhoud en gebruik
Inhoud 125 gram. Per kopje dien je 3 gram thee te gebruiken.

Let op het kan sporen bevatten van noten, sulfieten, soya & lactose.

Ben je benieuwd naar de andere smaken? Klik dan zeker even hier om te zien of er wat voor je bij zit.

Ken jij de thee van Tastea?

Deze review is geschreven in samenwerking

Een gedachte over “Tastea energieboost

Geef een reactie

