9 Series die ik nog wil zien op Netflix

NETFLIX
Ik hou van Netflix, heerlijk hoe er nieuwe dingen op komen om de zoveel tijd en hoe je gewoon schaamteloos van een serie alle seizoenen in èèn weekend kan kijken. Zo heb ik Prett Little Liars afgekeken en zit helaas nu nog op het laatste te wachten, en Gossip Girl opnieuw gestart. Maar er staan natuurlijk meer series op, vandaag deel ik met jullie welke series ik zeker nog wil kijken.

1. Prison Break
2. How i met your mother
3. Rita
4. New Girl
5. Jessie
6. Fuller House
7. Drop dead diva
8. Making a murder
9. The affair

Dit zijn toch wel de 9 die ik het meest graag nog wil bekijken, ik ben benieuwd of jij nog leuke series of misschien gewoon films weet op Netflix als aanrader? (liefst geen horror of geesten gedoe hahaha) Let me know.

Wat is jouw favoriete serie op Netflix?

4 gedachtes over “9 Series die ik nog wil zien op Netflix

  1. Chantal zegt:

    New Girl en How I Met Your Mother zijn fantastisch! Heb je Modern Family al gezien?
    Als je een beetje van flauwe humor houdt is The Unbreakable Kerry Schmidt ook wel leuk 🙂

Geef een reactie

