Health Friday #3 – 2017

img_2949
Weer tijd voor een nieuwe healthy friday, hoe is het afgelopen wee gegaan? Nou ik kan je verklappen, niet zo best.

Resultaten sinds 01-01-2017

Weegmoment 20-01-2017 = +0,4 kg
Totaal afgevallen = –0,5 kg

Zoals je ziet weer een tegenvaller en op deze manier red ik mijn einddoel dit jaar natuurlijk niet. Wat is er mis gegaan? Nou ik kan beter optellen wat er fout is gegaan. Maar om de afgelopen week maar achter me te laten (lees vreetbuien, geen beweging extra, vermoeidheid etc) Gaan we eens doelen stellen voor aankomende week.

Doel 1 | 2x sporten
Naast mijn werk wil ik deze week op dinsdag en donderdag sporten, en dit kan dan een 30/45 minuten buiten wandelen of een youtube workout zijn!

Doel 2 | 1x per dag casis
Ik drink nu eigenlijk alleen maar casis en dit is natuurlijk niet de bedoeling. Dus ik mag van mezelf 1 keer per dag een glas casis (en dit zal dan bij het avondeten worden) en de rest van de dag water, siroop en/of thee

Doel 3 | Twee genietmomentjes
twee keer wat lekkers, dus niet elke dag iets naar binnen werken, maar twee keer deze week een moment kiezen waarop ik naast mijn gewone eetmomenten iets lekkers mag. Nu weet ik dat ik vanavond op visite ga en het weekend voor de deur staat, dus dat zal dan gebeuren denk ik.

En ik hoop volgende week vrijdag een beter resultaat neer te zetten.

Geef een reactie

