Leuke blogtips #10

leukeblogtips9
Op deze zaterdag is het tijd voor een nieuwe `Leuke blogtips` in dit wekelijks terugkerende artikel licht ik een paar leuke blogs uit die ik afgelopen week ben tegengekomen op het internet. Ik heb er vandaag weer vier voor jullie.

1. ByAranka | Haar nieuwe serie `Opzoek naar jezelf` gaat van start, ik ben super benieuwd hoe ze dit allemaal gaat vormgeven en ik kan me in veel dingen dingen die ze in haar aankondiging aangeeft wel vinden. Zeker een aanrader.
2. Elisejoanne | Weekvlogs, Elise gaat vanaf nu ook weekvloggen en dat vind ik super leuk, zelf vind ik weekvlogs leuker om te kijken dan foto diary`s. De eerste staat al online en ik hou er van haha.
3. Misslipgloss | Misschien heb je het al meegekregen, maar ze stopt met haar beautyblog, gelukkig zet ze haar blogpassie wel door in een ander jasje, ik ben heel erg benieuwd Cynthia is zeker 1 van mijn favoriete bloggers.
4. Stofzuigeren | Je huis van boven naar beneden doen in 1 dag of in 1 week of 2 dagen wat jij wil, met deze handige checklist zou je huis van boven naar beneden innen 1,5 a 2 uur schoon en opgeruimd moeten zijn. Probeer het eens, dat ga ik ook doen!

Welk artikel is jou het meest bijgebleven afgelopen week?

Geef een reactie

