BJ Sunday | Januari Weekly

20161231_114411.jpg
In de BJ sunday van vandaag ga ik het hebben over mijn weekly`s van deze maand. Ik ben een beetje aan het spelen hiermee wat ik wel en niet fijn vind.

Zo zien mijn weekly`s er deze maand uit en ik moet zeggen dat ik het helemaal niet handig vind. Ik merk namelijk dat ik niet elke dag mijn bullet journal pak.

In het maandoverzicht schrijf ik wanneer ik moet werken, of we andere afspraken hebben etc. en ik vind dat in mijn weekly`s dan gewoon een beetje overbodig, dus dit ga ik vanaf volgende maand anders doen.

Het meal plan en de gratitude log is eigenlijk ook een flop geworden, ik plan wel wat we eten in de week, maar de dagen springen heel vaak, dus dit ga ik ook aanpassen. De gratitude log (een lijstje waarop elke dag duidelijk is waar ik ergens dankbaar voor ben) is vooral op dagen dat ik niet veel te doen heb ook onzinnig, dus dit ga ik eruit halen. Helaas had ik uit volle enthousiasme alle weken al ingetekend en kon ik dus niet anders dan ze zo gebruiken, maar volgende maand wordt dit dus compleet anders.

Ik blijf het we bij dit lettertype houden, want voor nu vind ik dat erg leuk niet teveel gedoe en moeilijke curves etc.

Het feit dat de bullet journal eigenlijk elke maand anders opgezet kan worden en je eigen draai eraan kan geven vind ik het allerleukst, zo kun je uitproberen wat wel of niet voor jou werkt en als het niet werkt, dan geef je het de volgende maand gewoon een andere wending.

Wat schrijf jij standaard op in je weekly`s?

Geef een reactie

