Health Friday #4 – 2017

img_2949
In deze nieuwe healthy friday, heb ik goed en slecht nieuws!

Resultaten sinds 01-01-2017

Weegmoment 20-01-2017 = -0,4 kg
Totaal afgevallen = –0,9 kg

Nou het goede nieuws is dus dat ik wel weer ben afgevallen, niet zoveel als ik zou willen, maar beter iets als niets toch! Ik had eerlijk gezegd wel gedacht dat ik was aangekomen, maar gelukkig niet.

De doelen die ik vorige week stelde zijn niet gelukt, ik heb woensdag keelontsteking gekregen en ben daar best vermoeid onder. Ik merk ook dat ik er iets minder echt mee bezig moet zijn en eigenlijk gewoon per dag moet kijken hoe het gaat.
Dat is dus het slechte nieuws, dat ik niet echt een routine kan vinden.

Het ontbijten gaat goed met Brinta of vanille yoghurt en de lunch dat lukt ook aardig, ik neem of twee boterhammen met kipfilet of ei of ik maak een tosti. Het fruit eten moet ik weer meer gaan oppakken, want nu eet ik helemaal geen eigenlijk. En het avondeten daar moet meer groente bij gaan komen.

Afgelopen week heb ik wel veel tussendoor gesnoept, ook omdat ik me niet lekker voelde door de keelontsteking maar ook niet lekker in mijn vel zet en dat gaat gelukkig weer iets beter.

Dus al met al een gemengde week met wel goede resultaten. We gaan er voor om volgende week weer wat moois neer te zetten!

Geef een reactie

