Hello Februari

hellofebruari2017
Februari, de tweede maand van 2017 is al weer aangebroken. De maand waar natuurlijk liefde centraal moet staan ivm Valentijnsdag. Afgelopen maand heb ik redelijk afgesloten, deze maand zal ik mij gaan focussen op mezelf, keuzes maken en dat soort dingen. Ik neem jullie mee in mijn doelen voor deze maand, het zijn er niet zo veel, maar wel realistisch!

* Elke dag een blog online
dit is in januari door omstandigheden niet helemaal gelukt, maar daar ga ik deze maand wel weer voor. Wat dus betekend, dat ik voor mezelf beter moet inplannen wanneer ik wat online wil zetten en dat ook vooruit schrijven om situaties waarin ik niet thuis ben en dus niks online kan zetten te voorkomen.

* Vitamines nemen
Ik merk dat als ik mijn dagelijkse vitamines neem dat ik me dan meer energiek voel en iets beter in mijn vel, wat meer kan hebben etc. Dus die moet ik ook echt elke dag weer gaan innemen

* Maandchallenge
Elke maand wil ik een 30daychallenge doen, nu heeft februari natuurlijk geen 30 dagen, maar dat is niet zo heel erg. Deze maand zal in het teken staan van minimaliseren, kijken waar ik echt gelukkig van wordt in materie. En dat ga ik doen n.a.v de challenge op MoedersMinimalisme

En natuurlijk ga ik gewoon verder met werken (eventueel werk erbij zoeken) wil ik weer meer leuke dingen gaan doen, het huis meer aandacht geven en gewoon genieten van het leven.

Wat zijn jou doelen voor Februari?

Geef een reactie

