The Food Tag

20160702_164017(2)
Het is al weer even een tijdje geleden, maar het is tijd voor een leuke TAG. Deze kwam ik tegen op het blog van lovinglifeiseasy. Alles over eten, dus ben je benieuwd naar wat mijn guilty pleasure is of wat ik juist echt niet lust? Lees dan zeker verder.

* Wat is je favoriete kookboek?
Ik heb eigenlijk geen kookboeken, ja schandalig eigenlijk haha, maar ik haal veel dingen die ik wil weten of als ik iets nieuws wil proberen van internet en eigenlijk is Lekker En Simpel mijn favoriete (online) kookboek (blog) haha

* Wat is je favoriete ontbijt?
Mijn favoriete ontbijt, ik ontbijt eigenlijk altijd met vanille yoghurt en een stuk fruit, maar als ik net wat meer trek heb dan is Brinta toch wel mijn favoriet.

* Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
Nooit meer hartig, ik ben zelf enorm gek van chocola en dat soort dingen, dat heb ik liever dan nootjes of chipz.

* Welke keuken (land) is je favoriet?
Italiaans zeker, ik hou van spaghetti, dat is wel mijn favoriete avondmaal.

20161011_205225

* Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
Stiekem is dat kinderbueno, maar de laatste tijd ook Tony`s hihi gewoon de melk variant!

* Wat zit er op je lievelingsbroodje?
Kaas met komkommer of een geroosterd broodje met ei ook heerlijk, of een tosti gewoon simpel.

* Thuis koken of uit eten gaan?
Ik ga niet heel vaak uit eten eigenlijk, ik eet vaak thuis of laat het soms thuisbezorgen, maar uit eten heeft ook wel wat vind ik.

* Wat is je lievelingsrestaurant?
Ik denk dat dat wel de beren restaurants zijn, zoals ik hierboven al zei ga ik niet vaak uit eten dus ik ben ook nog niet echt bij veel restaurants geweest, maar de beren vind ik altijd wel lekker.

* Wat mag niet ontbreken in jou keuken?
Zo dat is een goede vraag, maar ik denk dat dit mijn stoompan is voor de aardappelen, ik heb het een paar keer zo geprobeerd in water te doen, maar dat werkt bij mij niet ik kan echt niet zonder mijn stoompan haha

* Wat lust je echt niet?
Witlof en spruitjes… echt brrrr kippenvel loopt al over mijn rug bij het idee…

* Het gekste dat je ooit hebt gegeten?
Iets geks, dat is een moeilijke, ik ben best een kieskeurige eter dus als ik het niet ken dan eet ik het ook niet, ik kom er zo niet op wat dit geweest kan zijn.

* Wat staat er op je food bucketlist?
Ik zou wel een keer naar de foodhallen willen in Amsterdam, dat lijkt me wel heel erg leuk om daar dingen ook te proeven en zo.

Nou als je nu geen honger hebt dan weet ik het niet meer haha, nee grapje hoor. Ik vond het een hele leuke tag en zo weten jullie ook weer wat meer over mij! Mocht je het leuk vinden dan mag je natuurlijk de tag altijd overnemen.

Wat zit er op jou lievelingsbroodje?

Geef een reactie

