Mijn dagelijkse make-up

img_4817
Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn dagelijkse make-up producten met jullie heb gedeeld. Zoals je misschien eerder hebt gelezen heb ik mezelf een beauty no buy opgelegd voor eigenlijk onbepaalde tijd, waarin ik alleen iets mag kopen als het echt op is en ik houd dat ook bij. 

Ik gebruik dus dagelijks echt alleen producten die ik fijn vind en ga verder niet opzoek naar nieuwe dingen (tenzij het dus op is en ik iets anders daarvoor in de plaats wil proberen)

img_4820

De Basis
* Vitamine E dagcreme van Kruidvat van de Originals lijn.
* BBCreme NYC de 5 in 1 skin perfector in de kleur 02 medium
* Concealer Catrice camouflage cream in de kleur 01 ivory
* Essence all about matt compact powder

Wenkbrauwen
* Catrice eyebrow set en dan de lichte kleur
* Hema Eyebrow Gel transparant

img_4822

Ogen
* Max & More absolute nudes palette (deze gebruik ik niet dagelijks maar wel als ik eens naar een verjaardag etc ga)
* Max & More khol potlood, deze vind ik echt top zoals je op de foto kan zien is hij bijna op, maar ik heb nog een reserve liggen omdat je deze in setjes van drie koopt.
* Catrice Better than false lashes mascara, eigenlijk moet ik mijn nieuwe gaan gebruiken die ik nog heb liggen, maar deze doet het nog prima haha.

Zoals je ziet heb ik alles in een Blond Amsterdam bewaarblik zitten en deze staat beneden op de eettafel met een staande spiegel waar ik mijn make-up elke dag doe. De tools die ik gebruik daar komt een ander artikel over.

Welke producten gebruik jij elke dag?

Geef een reactie

