Filmreview | Onze Jongens

e33796bcb44d7aa17534e1f8db9924025814969a
Donderdag ben ik onverwachts weer eens een keer naar de bioscoop geweest en wel naar de film Onze jongens. Na het zien van de trailer wist ik eigenlijk niet zo goed wat ik er van moest denken, maar ik had er wel goede recensies overgelezen dus waarom niet he. Vandaag vertel ik je wat ik van de film vond.

Dit is wat de film inhoud
In Onze Jongens speelt Jim Bakkum de rol van Jorrit. Jorrit komt na jaren afwezigheid weer terug in Nederland. Zijn ex-vrouw wil hem niet meer zien en zijn 8-jarige zoontje is vooral teleurgesteld in zijn vader.

Bij het bouwbedrijf van zijn vriend Bas gaan de zaken ook slecht. Tot de mannen een gat in de markt vinden. Niet zozeer het klusvermogen, maar het gespierde lichaam van Jorrit is een hit bij de vrouwelijke klanten. Samen met zijn andere collega’s gooit hij het roer om. Ze stoppen met klussen en beginnen met strippen. De opdrachten zijn niet aan te slepen en bouwbedrijf ‘Onze Jongens’ lijkt gered. Tot de privé-omgeving van de heren lucht krijgt van deze bijzondere carrièremove…

Trailer van youtube

Mijn mening
Op zich vond ik het een leuke film, er zaten een hoop leuke stukjes in met goede humor en natuurlijk zagen de mannen er niet verkeerd uit, maar wat ik wel vond is dat ik hem op een gegeven moment langdradig vond worden en dan raak ik snel afgeleid, tot een paar keer toe dezelfde situaties in de film waarbij je dus al kan voorspellen hoe het afloopt. Ook vond ik hem best lang duren en dat zal voor de 1 minder een probleem zijn dan voor de ander, maar ik kan niet twee uur achter elkaar (zonder pauze) stil zitten naar een film kijken haha en ik merkte aan het meisje naast me dat ze het op het laatst ook wel gezien had.

Ik heb geen spijt dat ik naar de film ben gegaan, want ik heb een leuke avond gehad, maar ik zal hem denk ik niet snel nog eens kijken helaas.

Heb jij deze film al gezien of zou je hem willen zien?

Een gedachte over “Filmreview | Onze Jongens

  1. aileenjessicaout zegt:

    Ik twijfel ook een beetje of ik hem zal gaan bekijken. Hij lijkt mij wel grappig maar meer ook niet. Zo te lezen is dat ook wel zo.

Geef een reactie

