BJ Sunday | Februari 2017 set-up

bjfebsetup20171
Zo de nieuwe maand is inmiddels begonnen en dat betekend ook dat er in de bullet journal weer een nieuwe maand opgezet kan worden. Het is natuurlijk februari, de maand van de liefde dus ik heb mijn beginpagina en de kleur daar ook een beetje naar aangepast.

Welkom
Mijn februari welkom, ik heb gewoon vier hartjes in de hoeken gemaakt en daar wat strepen getrokken, februari in het midden gezet en toen vond ik hem eigenlijk goed. Ik had er met potlood meer bij getekend, maar ik vond hem elke keer veel te druk dus toch maar zo gehouden.

bjfebsetup20172

Overzicht, habits, goals etc.
Het overzicht is eigenlijk hetzelfde als de vorige maand, hierin zet ik de dagen wanneer ik moet werken, wanneer er salaris binnenkomt en als we verjaardagen hebben komen die hier ook in. Aan de andere kant mijn habit tracker, mijn doelen voor deze maand en een overzicht van volgende maand zodat ik in 1 keer kan zien wanneer welke datum op welke dag valt. (de doodleing die je ziet die heb ik overgetrokken van een mandela tekening haha)

bjfebsetup20173

Financiรซn
Ook hier heb ik niks aan veranderd, uiteraard is de vorige helemaal ingevuld en dat ze deze ook worden gedaan zodra er de eerste keer salaris binnen komt. Als jullie het leuk vinden kan ik wel een keer een voorbeeld set-up maken met hoe ik deze invul elke maand.

bjfebsetup20174

Blogplanning
Dan de blogplanning, dat ging tot in tegenstelling met vorige maand nu wel goed haha en ik ben heel blij met hoe dit werkt. Ik zet met potlood de standaard artikelen erin zoals de bj sunday, de weekly rewinds en daarnaast kan ik precies zien wat er wel of niet al vol gepland is. Zodra ik iets echt online of ingepland heb dan schrijf ik het met zwart over zodat het vast staat en dan ga ik er ook niet meer mee schuiven.

bjfebsetup20175

Ik wilde weekly`s gaan maken, maar ik merk toch dat ik daarvoor niet genoeg doe, ik ben een beetje ritme aan het kweken en ik werk natuurlijk en op die dagen doe ik verder zoeizo niet echt wat en op mijn vrije dagen besteed ik aan het huishouden en mijn blog, dus mocht ik een dag hebben waarop ik heel veel moet doen kan ik altijd een to do pagina voor die dag maken natuurlijk.

Hoe ziet jou februari maand eruit in je bullet journal?

Geef een reactie

