Weekly Rewind #2 -2017

20170204_145847.jpg
Goedemorgen, het is maandag en dat betekend dat het tijd is voor een weekly rewind. Ik vergeet nog steeds foto`s te maken haha, dus ik zal in tekst wat meer over de dagen uitweiden. 

Maandag
Maandag was een werkdag, ik kwam aan op het werk en het bleek dat ik voor de eerste keer alleen aan de slag moest, niet zo erg natuurlijk maar wel spannend. Ik kreeg twee huisjes en die moesten binnen hun bepaalde tijd klaar zijn en dat is me op een kleine 20 minuten na gelukt. Ze waren erg tevreden en ik heb zelfs nog een collega kunnen helpen. Eenmaal thuis kwam mama even langs, ik had een kastje staan die we naar mijn oom brachten en ze kregen we de sleutel van boven hahah… Daarna heb ik niet veel meer gedaan die avond.

20170130_100327

20170130_1637120

Dinsdag
Dinsdag kreeg ik bezoek van de sloten maker, we kregen nog nieuwe sloten en boompjes op de deuren dus die man heeft dat gefikst. We hebben nieuwe sleutels gekregen dus ik heb gelijk maar even mijn bos geminimaliseerd 😉 Verder is Minoes niet meer van mijn zijde geweest, overal waar ik was kwam die bij me liggen, zitten hangen wel gezellig natuurlijk, maar soms niet even handig haha.

20170131_11284020170131_190447

Woensdag
Woensdag moest ik werken hier in Stellendam zelf, het was droog dus ik ging lopend en dan kom ik altijd langs de beestjes 😉 Ze hadden net eten gehad dus hadden praatjes zat. Verder heb ik die dag niet heel veel gedaan als wat geblogd.

20170201_091213

Donderdag
Donderdag was ik lekker thuis en heb ik de beneden verdieping helemaal opgeruimd en schoongemaakt. Ook heb ik mijn tas uitgespit voor de 30daychallenge.

20170202_120315

Vrijdag
Op vrijdag is het de bedoeling dat ik werk, maar er was nu niet genoeg werk waardoor ik dus thuis was. Niet heel erg natuurlijk dus ik heb lekker rustig aan gedaan. S`avonds zijn we even boodschappen gaan doen, Mathieu moest zijn horloge even laten maken… zoo mooi dat rose goud!

20170203_18424320170203_200201

Zaterdag
We hadden afgesproken om vrienden een rondleiding door Rotterdam te geven, Mathieu had een hele tour bedacht, rond 10:00u waren ze bij ons, hebben we wat gedronken en zijn we op pad gegaan. Helaas begon het halverwege de dag te regen. Ik heb deze dag gevlogd, deze zal morgen of woensdag online komen.

20170204_144132

Zondag
En nu ik dit tik is het zondag, ik heb de was weggewerkt (alleen nog even weg vouwen) en lekker wat films op Netflix zitten kijken, heerlijk rustig aan chillen dus.

Een nieuwe week is weer begonnen, deze week staat er op werken na niet heel veel op de planning, wel lekker want zo kan ik een beetje aan een nieuw ritme wennen en werken wat voor mij werkt.

Hoe was jou afgelopen week?

Geef een reactie

