Het nieuwe uploadschema!

 

20160112_132533
Ik ben altijd bezig om dingen om te gooien, hoe kan het makkelijker, wat voor dingen kan ik vooruit werken en welke dingen niet? Wat vind ik leuk om over te schrijven of wat zet bij mij een stok achter de deur? Ik heb de afgelopen dagen/weken goed nagedacht en nieuw upload schema en blog ritme op papier gezet. En vandaag deel ik deze ook met jullie zodat ook jij weet wat je een beetje kan verwachten.

Doordat ik de afgelopen maanden gedoe heb gehad met werk en een ritme vinden in mijn dagelijks leven liep het allemaal erg stroef. Nu ik weer werk heb gevonden merk ik dat het allemaal weer wat makkelijker gaat. Mijn blogdagen wil ik gaan houden op dinsdag en woensdagmiddag (zodra ik van mijn werk kom) en natuurlijk de blogs die ik niet vooruit kan inplannen maak ik de dag ervoor. Zo weet ik zelf ook wanneer ik mij op mijn blog kan focussen en weet ik wanneer wat online gaat komen.

Het vernieuwde uploadschema
Maandag | Weekly Rewind, hierin kijk ik terug op mijn afgelopen week en dit zal voornamelijk een foto zijn met wat tekst, of ik moet een hele leuke week hebben dat ik ga vloggen, maar voor nu is dit gewoon nog in foto`s.
Dinsdag | Vrij artikel, hier komt gewoon een leuke tag of andere leuke blogs waar ik door geïnspireerd raak, wat ik leuk vind etc.
Woensdag | Huishouden, ja dit is geen hobby van me, maar nu mijn ogen zijn geopend met mijn werkende ochtend en avond routine wil ik meer over het huishouden gaan bloggen, welke producten ik gebruik, wat ik elke week doe, extra opruim klusjes noem maar op.
Donderdag |Vrij artikel, hier komt gewoon een leuke tag of andere leuke blogs waar ik door geïnspireerd raak, wat ik leuk vind etc.
Vrijdag | Beauty, op vrijdag wil ik beauty artikelen gaan schrijven en ik weet ik ben geen beauty blogger en dat wil ik ook helemaal niet worden, maar ik vind beauty erg leuk en gebruik het ook dagelijks, dus van oogschaduw tot nagellak en van looks tot miskopen kun je hier gaan vinden op de vrijdag.
Zaterdag |Vrij artikel, hier komt gewoon een leuke tag of andere leuke blogs waar ik door geïnspireerd raak, wat ik leuk vind etc.
Zondag | Bullet Joural Sunday, hierin neem ik je mee in de wereld van Bullet Journal, ik deel je mijn spreads, mijn maand set-ups, maar ook mijn favoriete instagrammers etc. Alles in het teken van Bullet Journaling.

Heel wat in de planning zoals je ziet en door dat er meer ritme en structuur lijkt plaats te vinden vind ik het wel prettig. Van het ene ritme naar het andere toch? Heb jij nou een leuk idee voor een artikel dan hoor ik dat natuurlijk graag he!

Gebruik jij een vast uploadschema?

Een gedachte over “Het nieuwe uploadschema!

Geef een reactie

