I Love Sleep TAG

dekbeddiscounter-3
Slapen, het is eigenlijk iets waar ik een haat liefde verhouding mee heb. Ik heb dagen dat ik super goed slaap en dan krijg ik een dag waarop ik met giga hoofdpijn wakker wordt en daarna lukt het weer een paar dagen niet om te slapen. Ik wordt s`nachts altijd wel wakker en als ik na half 8 s`morgens wakker word kom ik moeilijk meer in slaap omdat mijn hoofd dan wakker is en van alles wil gaan doen, niet handig haha. De i love sleep tag kwam ik tegen bij 2wmn en het leek me leuk om deze in te vullen. Dus ben je benieuwd naar o.a. mijn slaap routine kijk dan zeker verder.

1. Hoe laat ga je meestal naar bed?
Op een doordeweekse dag ga ik meestal om 22:00u aan mijn avondritueel beginnen en dan lig ik zo rond 22:30 in bed. In het weekend verschild het, als we gewoon thuis zijn dan rond 23:00/23:30

2. Wat is jouw vaste slaapritueel voor het slapen gaan?
Meestal ruim ik beneden wat op (zie mijn avondroutine) geef de beesten eten en drinken en sluit ik alles af, dan naar boven make-up eraf tanden poetsen, omkleden en dan in bed.

3. Wat doe je als je niet kunt slapen?
Vaak ga ik dan wat youtube kijken als ik alleen op bed lig, als ik niet alleen lig heb ik vaak niet echt last van dat ik niet kan slapen, als het wel gebeurd ga ik even naar beneden wat drinken en dan lukt het vaak wel.

4. Wat is je favoriete slaaphouding?
Ik begin op mijn linkerzij en zodra ik voel dat ik in slaap val draai ik op mijn rechterzij.

5. Waarvoor mag je jou altijd wakker maken?
Eigenlijk liever niet haha, maar als het dan echt moet voor een softijsje van de mac hahah!!

6. Hoe laat gaat je wekker s`ochtends?
Op mijn werkdagen gaat hij om 7:30 op ma en di en op wo om 8:00 verder zet ik geen wekker, ik ben vaak uit mezelf niet later wakker dan uiterlijk 9:30 tenzij het echt heel laat geworden is de avond ervoor.

7. Snoozen of direct opstaan?
Ik snooz 1 keer, als mijn wekker afgaat sla ik hem 1 keer af en dan 5 minuten later gaat hij weer en dan ga ik er uit.

8. Slaap je uit in het weekend?
Niet extreem later als doordeweeks, tenzij het laat is geworden dan wel, maar echt langer dan 11:00 uur wordt het niet vaak hoor.

9. Welke rare dingen doe je in je slaap?
Het schijnt dat ik rechtop kan gaan zitten en voor mij uit ga zitten staren en vervolgens weer terug ga liggen haha, lijkt me heel creapy om mee te maken πŸ˜›

10. Hoeveel kussens liggen er in je bed?
Genoeg.. haha ik slaap met 3 kussens (oeps) 2 onder mijn hoofd en 1 tussen mijn armen ;), Mathieu heeft 1 kussen.

11. Wat heb je aan in bed?
Vaak alleen een onderbroek en als het heel koud is dan trek ik wel eens een shirtje aan ofzo.

12. Slaap je met sokken aan?
Uhm, nee eigenlijk niet. Behalve in de vouwwagen als we naar warstein gaan elk jaar, dan is het s`nachts vaak erg koud en dan heb ik wel mijn sokken nog aan haha

13.Β  Hoe groot is jou bed?
1m80 geloof ik

14.Β Als ik s`ochtends wakker word, is het eerste wat ik doe…
Als ik niet heel nodig moet plassen dan kijk ik op mijn telefoon even facebook en instagram.

15.Β Droom je elke nacht?
Ik zou het niet weten, soms merk ik dagen achter elkaar dat ik drukke dromen heb gehad en andere dagen soms helemaal niks.

16. Welke droom of nachtmerrie kun je je goed herinneren?
Ik heb vaak van die dromen/nachtmerries dat ik erg ver naar beneden val, van een rots of n een diepe put en dan maar blijf vallen en vervolgens wakker schrik… Geen idee wat het betekend πŸ˜›

Nou zo weet je ook weer een beetje hoe mijn slaapritmes en gekheden zijn. Ik ben wel heel benieuwd naar jullie slaapeigenaardigheden.

Wat doe jij voor rare dingen in je slaap?

Een gedachte over “I Love Sleep TAG

  1. Trendbubbles zegt:

    Dank je wel voor je vermelding van mijn blog. Super leuke tag geworden! De vraag van de bedsokken vind ik het leukst beantwoord. Grappig. ~Desiree Trendbubbles

Geef een reactie

