10 beauty producten die ik nooit gebruik!

img_4817
Ik draag bijna elke dag make-up, als ik een dag niet de deur uit hoef dan doe ik het vaak niet, maar als ik ergens heen ga doe ik gewoon mijn dagelijkse make-up op. Als ik soms zo eens om me heen kijk en online dan zijn zijn er toch een aantal producten die ik nooit gebruik. Welke dag zijn vertel ik je vandaag.

1. Bronzer
2. Blush
3. Lipstick
4. Lipgloss
5. Lippotlood
6. Oogschaduwbasis
7. Fixingspray
8. Bodybutter
9. Wimperkruller
10. Nachtcrème

Dit zijn de dingen die ik eigenlijk nooit gebruik. Nachtcrème heb ik wel een tijdje gebruikt, maar zonder kan het ook, ik heb het niet echt nodig.

Welke producten gebruik jij eigenlijk nooit?

Geef een reactie

