Planning weekmenu #2

20170212_100701
Aan de ene kant vind ik fijn om een vaste planning voor het avondeten te maken en aan de andere kant niet, omdat er vaak wat tussen komt, of ik heb trek in wat anders haha. Maar ik probeer het elke week om te plannen en de spullen komen vaak wel op, al is het niet op de dag dat het gepland is dan wel op een andere dag. Vandaag deel ik mijn weekmenu weer voor aankomende week.

Ik maak mijn weekmenu vaak op donderdag of vrijdag omdat er vrijdag of zaterdag (hooguit zondag) boodschappen worden gedaan. dus mijn lijstje loopt dan ook van vrijdag tot donderdag.

Vrijdag: Friet, zigeunerschnitzels en komkommer
Zaterdag: Gebakken aardappelen, spek, ei en komkommer
Zondag: Broodje hamburger, krieltjes en komkommer
Maandag: Spagetthie
Dinsdag: Aardappelen, bonen en slavink
Woensdag: Aardappelen, Spinazi en vissticks
Donderdag: Chicken tonight

Ik hoop dat je misschien voor jezelf ook wat inspiratie op hebt kunnen doen met dit weekmenu. Weet jij nou nog een lekker (budget) recept, laat het me dan zeker weten en misschien eten we dit dan wel volgende week!

De planner die je op de foto ziet komt van deze blog af, ik wil een beetje gaan proberen welke het beste voor mij werkt en daarbij maak ik gebruik van pinterest om leuke te vinden, tips hiervoor zijn welkom.

Wat staat er op jou menu deze week?

Een gedachte over “Planning weekmenu #2

Geef een reactie

