BJ Sunday | Declutter the house 2017

20170212_110958.jpg
Omdat ik dit jaar wil gebruiken om alle hoeken en kamers in het huis eens grondig aan te pakken, heb ik in mijn bullet journal een pagina gemaakt waarin ik het hele huis heb genoteerd zodat ik een goed overzicht heb van wat ik nog moet doen en wat ik al heb gedaan.

Declutter the house 2017
Het is de bedoeling dat ik eerst alle ruimtes ontdoe van zichtbaar rommel en natuurlijk gelijk schoonmaak. Door mijn werkende ochtend en avond routine blijft het aardig opgeruimd in de ruimtes waar we dagelijks zijn, maar de andere kamers worden nogal ondergesneeuwd zeg maar haha.

Dus ik heb elke ruimte in huis opgeschreven en zo kan ik makkelijk zien wat ik heb gehad en wat ik nog moet opruimen. Ik ruim nog niet aan de binnenkant van alle laatjes en kastjes op (tenzij het echt heel erg is) dat komt hierna. Eerst het aangezicht dat vind ik nu even belangrijker.

En zo ziet dat lijstje er dan uit.

20170212_110954

Zoals je ziet heb ik de woonkamer en de keuken in stukken verdeeld, omdat dit toch wat grotere kamers zijn en ik niet een hele dag dat ik vrij ben wil schoonmaken en opruimen als je begrijpt wat ik bedoel.

Op maandag, woensdagochtend en vrijdag werk ik en dinsdag en woensdagmiddag wil ik mijn blogmomenten maken, dus elke donderdag (en als ik vrij ben op vrijdag bijvoorbeeld ook op vrijdag) en als Mahieu werken is op zaterdag wil ik èèn van deze klusjes gaan doen.

Ik heb er al wat af, maar hier kom ik in een ander artikel op terug. De schuur, voor en achtertuin en de bijhal die zullen aan de beurt komen zodra het weer wat warmer buiten word.

Heb jij zo`n soort pagina in je bullet journal?

Geef een reactie

