Hallo Maart 2017

17035758_2259698170923075_1281761999_o
Zo, jeetje de nieuwe maand is al weer van start zeg. Ik ben een paar dagen afwezig geweest (ook op social media) omdat ik voor mezelf even wat tijd nodig had een ritme te vinden met werken en thuis de boel onderhouden. En ik merkte mezelf op dat ik eigenlijk elke dag wel bezig was met opruimen. Nu gaan we daar deze maand even wat verandering in brengen, iets met balans!

Opruimen is natuurlijk goed en ik merk ook goed hoe opgeruimder ons huis word (al een paar pijnpunten aangepakt) hoe fijner ik me weer voel hoe beter het is bij te houden. Ik heb mezelf deze maand 3 doelen gesteld om het bloggen o.a. wat meer in het ritme te plaatsen.

* Vaste blogdagen
Omdat ik nu merk zodra ik uit mijn dagelijkse ritme stap (door spontane uitstapjes of andere dingen) dat ik dat gelijk merk aan het huishouden maar ook het bloggen laat ik dan snel vallen en dat is natuurlijk hartstikke zonde. Ik ben 2,5 dag vrij door de weeks nu en in het weekend. Nu wil ik op die dagen aan mijn blog gaan, soort 2de part time functie, dinsdag, woensdagmiddag en donderdag. Zodat ik het weekend daar niet perse naar om hoef te kijken en zodra er dan uitstapjes zijn er gewoon iets online komt.

* Power Hour
Voor het huishouden heb ik nog niet echt een ritme, ik doe mijn ochtend en avond routine en ik merk dat het huis daar op zicht opgeruimd van blijft. Ik heb nog niet echt een dag waarvan ik zeg dan maak ik alles schoon. Via youtube ben ik op het fenomeen Power Hour terecht gekomen, een uur op je wekker zetten en aan de hand van een lijstje aan de slag gaan, je huis rondlopen en kijken wat er moet gebeuren en dat dan binnen dat uur gedaan krijgen. Dit wil ik op dinsdag en donderdag ochtend gaan doen voor ik ga bloggen. En dan in dat uur besteden aan schoonmaken zoals stoffen goed stofzuigen, badkamer extra etc.

* maandchallenge
Dit jaar was mijn doel elke maand een maandchallenge toen (of ik hem nou voltooi of niet haha) Via pinterest kwam ik op de 30 day photography challenge, dus het leek me leuk om weer eens wat meer met foto`s bezig te zijn. Ik zal deze gewoon met mijn telefoon maken (en eventueel wat bewerken) en in een collage hier met jullie delen aan het einde van de maand.

Zo dit zijn mijn doelen voor deze maand, het is de maand waarin de lente begint, we als het goed is dus weer wat mooi weer moeten gaan krijgen en ik ga werken aan ritme`s haha.

Wat zijn jou doelen voor deze maand?

Geef een reactie

