Bloggen poging 3.123456

16197085_2224911967735029_7770470_o
Vorige maand dacht ik het bloggen weer te willen oppakken, maar de inspiratie en zin bleef ontbreken. Nu een maand later is dit wel terug en wil ik er weer voor gaan met mezelf een doel te stellen.

Een doel met bloggen ontbrak de laatste tijd en daarmee verzwakken andere dingen ook.

Wat word mijn doel.
Ik wil heel graag een webhosting pakket voor mijn blog zodat ik een layout kan plaatsen die ik wil en plugins man gaan gebruiken, maar dat kost geld en voordat ik daar in ga investeren wil ik een goede blogroutine hebben ontwikkeld waarin ik minimaal elke werkdag een artikel online zet om 6:00u. Dus de weekenden houd ik vrij voor een spontaan artikel of gewoon dat er niks online komt.

Ik geef mezelf tot aan mijn verjaardag dit jaar 25 juli dus en als ik op die datum het doel bereikt heb dan ga ik een hosting mezelf cadeau doen.

Dus verwacht vanaf maandag artikelen over van alles, beauty, lifestyle, bullet journaling, mijn nieuwe verslaving? En nog veel meer.

Dus als je me zeker volgt op bloglovin en/of twitter dan ben je als eerste op de hoogte van een nieuw artikel.

Wat zou jij graag willen lezen?

Een gedachte over “Bloggen poging 3.123456

Geef een reactie

