Wat vanaf nu te verwachten!

17522054_2295005794058979_1960643000_o
Zoals ik zaterdag al zei, begin ik weer met bloggen poging nummer zoveel haha. Op èèn of andere manier komt er na een paar dagen de klad erin en dan verdwijnt de motivatie. Door mezelf nu een doel te hebben gegeven gaat dit gevoel misschien weg, of kan ik met dat doel mezelf weer motiveren. 

Zoals ik al schreef wil ik elke werkdag een blog online zetten om 6:00u wat dus betekend dat ik of s avonds het artikel moet tikken of vooruit moet gaan werken. Dus daar ga ik routine in brengen. Ik wil op bepaalde dagen vaste items gaan inzetten, maar voor nu zal het alleen op de maandag zijn, de weekly rewind waarin ik terug kijk op de afgelopen week (vanaf volgende week dan)

Maandag tot en met vrijdag, dat zijn de dagen waarop er zoeizo een artikel online gaat komen en op zaterdag en zondag zal er of niks online komen, of ik moet echt een leuk idee hebben door deze dagen dan komt er wat online, maar als je me op bloglovin volgt dan merk je dat natuurlijk snel genoeg.

Verder zou ik het leuk vinden om mijn verzameling van blond amsterdam wat meer op mijn blog te betrekken, maar hoe ik dit een invulling moet geven weet ik nog niet precies, dus tips zijn daarvoor welkom 🙂

Dus zoals je leest is het allemaal nog een beetje aan het zweven, maar ik hoop door gewoon weer te starten dat daar meer vastigheid en routine in gaat komen. Dus volg me vooral om niks te hoeven missen hihi

Wat voor artikelen vind jij het leukst om te lezen op blogs?

Geef een reactie

