15 random questions!

17761389_2295115010714724_1713045125_o.jpg
Op het blog van Saske kwam ik op een artikel 15 random questions. En zelf vind ik het altijd wel leuk om vragen te beantwoorden over van alles, dus ben je benieuwd aan o.a. welke klusjes ik een hekel heb of wat voor liedje ik als laatst heb geluisterd? Lees dan zeker even verder.

1. Wat is het leukste wat je gister hebt gedaan?
Gister was het zaterdag (ik tik dit op zondag), we zijn even naar het vliegveld geweest en daarna boodschappen wezen doen. Toen we thuis kwamen ontving ik mijn eerste Funko Pop dus dat was wel super leuk!

2. Wat wilde je als klein kind worden?
Ik wilde (net als heel veel kinderen denk ik haha) dierenartsassistente, maar dat ging hem niet worden, toen ik op het vmbo achter kwam dat ik van sommige dieren best wel bang was haha.

3. Welk klusje heb je een hekel?
Stofzuigen, dat is denk ik wel de nummer 1 klus die ik haat en dan vooral bij ons boven, de vloerbedekking is daar best rot om te zuigen dus dat maakt het er niet leuker op.

4. Als je getuige zou kunnen zijn van elke gebeurtenis in het verleden, heden of toekomst, welke zou het dan zijn?
Ik hoop in de toekomst nog getuigen te kunnen zijn van het moederschap en mijn eigen bruiloft.

5. Als je de loterij zou winnen, wat zou je dan als eerste doen?
Ik denk dat ik dan eerst onze financiële situatie zou bekijken en dat glad trekken waar dan nodig en daarna zou ik er voor kiezen om met familie een paar dagen weg te gaan.

6. Als je ervoor kon kiezen om voor altijd één bepaalde leeftijd te hebben, welke zou dat dan zijn?(natuurlijk ook waarom die).
Ik denk rond de 25, dat vind ik een mooie leeftijd, hierin ben je volwassen en heb je toch aardig je leven op de rit normaal gesproken.

7. Wat was het eerste dat je kocht van je eerste salaris?
Volgens mij was dit een paar sneakers toen ik echt voor het eerst salaris kreeg.

8. Wat heb je als achtergrondfoto op je mobiel?
Ik heb nu rose gouden paaseitjes
img_9597

9. Je gaat lunchen; wat bestel je?
Ik ga niet heel vaak lunchen ergens, maar als het voorkomt dan kies ik of voor een tosti of voor een broodje kroket

10. Huil je wel eens bij een film?
Ik probeer van niet haha, maar het gebeurd als het echt heel zielig is dat ik wel waterige oogjes krijg

11. Wat is je guilty pleasure op het gebied van televisie?
Ik vind het heerlijk om bijvoorbeeld series te kijken zoals temptation island of ex on the beach, maar ook teen mom vind ik leuk, maar ook Utopia is iets wat ik elke dag kijk.

12. Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd?

13. Naar wie was je laatste appje? En mogen we weten wat je stuurde?
Dit waren feesthoedjes naar Mathieu omdat Feyenoord toch nog een keertje scoorde hahah

14. Waar kun je je enorm aan ergeren?
Treuzelen, vooral als je ergens op een afgesproken tijd moet zijn, daar heb ik echt een hekel aan.

15. Wat is je meest gebruikte emoji?
Ik denk het knipoog poppetje en het hoopje poep haha.

Nou dat was toch gezellig zo, je mag deze vragen natuurlijk overnemen voor je eigen blog, als je dat doet let me know dan kom ik zeker even bij je kijken.

Ik ben benieuwd, wat is jou tv guilty pleasure?

Geplaatst in: TAG

Geef een reactie

