Mijn nieuwe instagram account

Instagramaccount2.jpg
Sommige van jullie weten het wel, ik spaar het servies van Blond Amsterdam. Niet klakkeloos alles, maar echt wat leuk vind. Ik wil dit met andere gaan delen en ook voor mezelf het eens mooi op de foto zetten, het na bijna 2,5 jaar eens goed uitzoeken of alles wat ik nu heb ook wel bij mij past. Maar ook heb ik een nieuwe tik en dat is de start van een nieuwe verzameling genaamd Funko Pop (hier kom ik later nog een keer echt op terug) Maar voor deze twee heb ik dus een nieuw instagram account aangemaakt om dit mooi bij elkaar te houden en mijn andere echt persoonlijk en dagelijks te houden. Dus ben je benieuwd naar mijn collectie, volg mij dan zeker op mijn nieuwe account.

Een gedachte over “Mijn nieuwe instagram account

Geef een reactie

