DIY Home Deco Chain van Action

20170408_101908
Op een facebook groep van de Action kwam ik een leuk setje tegen, waarbij je je eigen home deco ketting van kon maken. Nu ben ik op het moment wel iemand van weinig rust in mijn lijf en het moet niet te lang en ingewikkeld zijn haha en dit zag er super simpel uit, of het ook zo was leg ik je vandaag uit.


Dit is het setje en is bij de Action te koop. Ze hebben als ik het goed heb gezien drie verschillende, een roze, een blauwe en een bruinige. Ik koos voor de roze omdat ik daar de leukste teksten bij vond zitten, maar in princiepe kun je natuurlijk zelf ook nieuwe kaartjes eraan hangen.

20170408_101901

Dit is de inhoud van het pakketje
– 40 houten kralen
– 3 houten knijpertjes
– 2 meter koord
– 3 design kaarten
– Instructies

Nou de instructies, deze zijn heel handig met plaatjes ingevuld, de cijfers bovenin staan voor het aantal. Dus eerst een knoopje in het touw (ik heb twee knoopjes op elkaar gemaakt anders floepte de kraal er weer overheen) en daarna 10 keer een kraal, daarna pak je de knijper en zo ga je eigenlijk verder tot je kralen op zijn. Aan het einde maak je weer een knoop en klaar.

20170408_101949

Je hangt de leuke tekstplaatjes aan de knijpers en voila, je home deco chain is klaar!

20170408_103458

Simpeler kan niet en het staat nog leuk ook. Je zou natuurlijk kunnen kiezen om de kralen en zo een kleurtje te verven en/of bijvoorbeeld de tekstplaatjes per seizoen of met een feestdag te wisselen dat is zo gedaan natuurlijk.

Ik heb hem met twee spijkertjes boven de achterdeur gehangen (dat was meer een uitdaging dan de ketting zelf maken haha LOL)

20170408_104448

Maar ik moet zeggen het ziet er gezellig uit en het was binnen ja eigenlijk vijf minuten wel in elkaar en opgehangen!

Dit hele setje kost bij de Action €0,99 cent dus dat is natuurlijk geen geld voor zoiets leuks.

Heb jij deze leuke home deco chain al bij jou action gespot?

Geef een reactie

