Blond Amsterdam wishlist april 2017

IMG_20170406_132940_452
Vele van jullie weten wel dat ik verzamelaar ben van het Blond Amsterdam servies. Nu ben ik de laatste tijd mijn collectie aan het fotograferen en nakijken wat ik nu echt wil houden en wat niet, er zijn namelijk een hoop lijnen en ik vind niet alles even leuk. Ook veel items die ik in het begin heb gekocht toen ik startte, vind ik er nu niet echt meer tussen passen. Uiteraard heb ik nog wel steeds items die ik graag in mijn bezit zou willen hebben en die deel ik vandaag met je.

Sommige dingen komen uit oudere lijnen waarnaar ik opzoek ben via marktplaats of de facebookgroepen en andere dingen zijn echt nieuwe items.

– KLM schoteltje
Er is voor de olympische spelen destijds een serie uitgebracht en deze heb ik allemaal behalve het schoteltje van het onderstaande kopje. Het kopje zelf wel! Dus daar ben ik nog naar opzoek.

756

– Taartschep
Ik heb het plateau los gekocht, er zijn in het begin sets verkocht met de taartschep erbij, maar naderhand niet meer dus deze mis ik helaas nog.

download

– BBQ Set
Dit is 1 van de nieuwste lijnen, de bbq, die vind ik ook erg gaaf en wil ik zeker toevoegen aan mijn collectie

blond-308-4.4603fd

– Sprookjesbos collectie
Er zijn nog 2 minimokken die ik van deze lijn moet, een setje vorkjes als ik het goed heb, de ovenwanten en het keukenschort (het deel wat je bij de AH een paar weken terug kon halen) en dan ben ik (weer) compleet

efteling-sprookjesbos

– City line
Ik wil alleen de steden waar ik echt geweest ben, ik heb parijs compleet, nu alleen het minimokje van amsterdam nog en de Brussel items

categoriepagina

– Blijdorp eierdopje en kop en schotel

Nr171807.jpg

Dit zijn wel de items, die op het moment bovenaan mijn lijstje staan. Helaas kun je de items van het sprookjesbos alleen bij de Efteling krijgen en van Blijdorp alleen daar, op de blond site is alles vaak snel uitverkocht. Dus het wordt een echte zoektocht haha!

Heb jij een verzamelings wishlist?

2 gedachtes over “Blond Amsterdam wishlist april 2017

Geef een reactie

