Een tweede baan erbij!

17761389_2295115010714724_1713045125_o
Zo zit je in een dip omdat je eigenlijk van de èèn op de andere dag geen werk hebt en zo kun je melden dat je dus twee banen hebt???

Klopt, in januari werd ik aangenomen bij het CSU voor het schoonmaken van vakantiehuisjes, daar heb ik toen ook een blogpost over gemaakt.

Ik was daarnaast (omdat dit alleen op maandag en vrijdag is) nog rustig opzoek naar iets erbij, of een baan die meer uren garandeert. En ja dan ga je overal solliciteren wat je leuk lijkt en ik moet rekening houden dat ik met het OV moet dus het moet ook weer geen uren met een bus of iets zijn natuurlijk.
Veel afwijzingen kreeg ik binnen, maar ja omdat ik natuurlijk dat CSU werk had vond ik het niet zo heel erg als toen ik helemaal geen werk had.

Tot ik door een collega op een vacature werd gewezen in Goedereede. Het schoonmaken van een fysio fitness praktijk voor 6u tot 8u in de week.

Gesolliciteerd te hebben en aangegeven hoe ik met de tijden zit van mijn CSU werk en de bustijden (omdat het om de ochtenden gaat) werd ik een halve week later gebeld dat ik was aangenomen (na een gesprek te hebben gehad)

Dus vanaf nu heb ik twee banen en ja het is in de schoonmaak, maar weet je dat vind ik helemaal niet erg. Ik heb regelmaat, routine in wat ik moet doen, ik werk op vaste tijden en dagen dus ik weet waar ik aan toe ben, ik heb sociale zekerheden in deze banen dus ik ben tevreden. Daarnaast heb ik zeker nog genoeg tijd over voor mijn eigen huisje, blog en dingetjes het is nu alleen even een kwestie van ritme en routine krijgen in welke dagen en tijden ik waar aan het werk ben, maar dat komt zeker goed.

Ik moet mijn dagen en tijden die ik voor mezelf heb en dus aan mijn eigen ding kan besteden weer even anders gaan inrichten, wanneer doe ik mijn huis, wanneer kan ik bloggen etc.

Het ziet er nu als volgt uit 
Maandag | CSU van 10-15
Dinsdag || Fysio/fitness van 6:40-8:40
Woensdag | Fysio/fitness van 6:40-8:40, daarna door naar een thuiszorg huisje hier in Stellendam van 9:30-12:30
Donderdag| Fysio/fitness van 18:40-20:40
Vrijdag | CSU van 10-15

Weekend, heel soms zal ik op de zaterdag moeten werken bij het fysio/fitness maar dat zal niet heel vaak voorkomen.

Dus zoals je ziet, een gevulde agenda, maar zeker niet te weinig vrije tijd om mijn eigen ding nog te kunnen doen, het lijkt nu best veel zeker nu ik deze week net begonnen ben en de aankomende twee weken extra bij CSU ga werken ivm oplevering nieuwe huisjes, maar he alle extra is mooi meegenomen.

Hoeveel werk jij per week?

Een gedachte over “Een tweede baan erbij!

Geef een reactie

