Bloggen ineens fulltime combineren? Hoe?

20170411_061735
Waarbij ik dus eerste meldde dat ik op mijn vrije dagen wil vooruit gaan bloggen en ik het weekend blogvrij houd ook qua artikelen, lopen mijn dagen nu zo over dat ik het overzicht een beetje kwijt ben.

Ik had eerst de planning toen ik in januari mijn nieuwe baan kreeg, om op dinsdag en donderdag te gaan bloggen en vooruit schrijven en zeker proberen om een week voor te gaan lopen zodat er geen stress op hoeft te spelen. Dat ging aardig, zeker toen ik besloot om een doel eraan te verbinden en in het weekend niet `verplicht`een artikel online hoefde te zetten.

Vervolgens kreeg ik een nieuwe baan erbij en dat was toch wel even… tja, laat ik zeggen dat om 5 uur uit bed, me niet in de koude kleren gaat zitten, zeker verder op de dag.

Nu heb ik deze week met mijn werk op Landal extra dagen, dat is natuurlijk lekker voor de portemonnee, maar wat wel betekend dat ik nu op drie dagen gelijk door moet en dat is best even zwaar.

Volgende week is nog zo`n week dat er een dag extra werken bij zit en daarna moet ik echt even gaan kijken of dat het die extra dagen wel waar zijn. Straks komt natuurlijk de zomer er aan en er was al aangegeven dat we dan vaker nodig zijn op het vakantiepark.

Dus of het een kwestie van wennen zal zijn, dat moet blijken en anders zal ik andere keuzes moeten gaan maken, om of niet extra te gaan werken of ergens een gaatje in moet gaan stoppen om bij te komen.

Ik werk natuurlijk niet fulltime, maar werk in de schoonmaak is geen lichte baan kan ik je melden zeker voor je rug en zo niet, dus het is lichamelijk best aanpoten.

Al met al zal ik het dus even moeten aankijken en ik ben ook bang dat zeker voor nu mijn doel in gevaar komt (tot mijn verjaardag elke werkdag een artikel online voor een domeinhost) omdat ik het soms gewoon even niet weet, geen energie heb of gewoon geen tijd om te bloggen…

als iemand tips heeft, om dit goed te gaan combineren hoor ik dat natuurlijk graag, maar voor nu is het dus even aanpoten.

Heb jij nog een handige tip?

Geef een reactie

