Mijn dagelijkse telefoon apps

samsungs7edgerosegold
Mijn telefoon en ik zijn 1 kan ik wel zeggen. Ik gebruik hem dagelijks voor alles, ik lees mijn mail, shop, app, doe spelletjes etc. Soms dan denk ik wel eens van pfff doe nou dat ding maar even weg haha. Vandaag deel ik met jullie welke apps ik zeker op dagelijkse basis gebruik.

– Google Chrome; Deze vind ik gewoon heel fijn om lekker mee op internet te surfen en ja ik weet dat je scherm niet zo groot is, maar dat vind ik niet zo`n probleem. Als de website echt geen mobiele functie heeft dan doe ik het zo of ik bekijk het later op mijn laptop.

– Nu.nl; Nou dit lijkt me duidelijk he, hier check ik het nieuws op, het weer en zo nu en dan de voetbalstanden als feyenoord bezig is 😉

– aCalendar; Ik gebruik mijn Bullet Journal natuurlijk, maar voor afspraken heb ik altijd de aCalendar (standaard op android) paraat, hier zet ik in wanneer ik moet werken, wanneer we andere afspraken hebben etc. super handig ook, want deze is gekoppeld aan je google, dus je kan overal bij je agenda.

– PokemonGo; Dit is de enige game op mijn telefoon op dit moment, ik zit inmiddels in level 30 yeah haha en ik heb nu sinds gen2 uit is gekomen (voor de mede pokemongo freaks) 226 gevangen en 229 gezien.

– Facebook; Facebook op de telefoon vind ik na de updates allemaal niet meer zo handig, je mist best wel wat statussen heb ik het idee, die ik dan op de laptop wel weer voorbij zie komen enzo, maar goed! Wat je niet ziet mis je niet 😛

– Instagram; Ik moet eerlijk bekennen dat ik instagram iets minder vaak gebruik de laatste tijd, ik probeer wel actief te zijn, maar heb soms het idee dat ik steeds hetzelfde post, dus daar moet weer even verandering in komen.

– Youtube; Overal gebruik ik dit om lekker filmpjes te kijken, zeker nu het geluid van mijn laptop niet goed is gebruik ik mijn telefoon om te kijken.

– OV Chipkaart; Sinds ik weer met de bus moet, is dit een hele handige  app waarbij je kan zien zonder naar de winkel te hoeven hoeveel saldo je nog op je kaart hebt staan, ook kun je daarop terug halen als je vergeten bent uit te checken (mij nog nooit gebeurd gelukkig)

– Mail; Ik krijg mijn mail zowel op mijn telefoon als op mijn laptop, maar omdat ik sneller en vaker mijn telefoon bij de hand heb kijk ik en beantwoord ik mail hierop, als ik echt iets moet meesturen dan verplaats ik naar mijn laptop.

– Whatsapp; Kan niet zonder whatsapp, ik gebruik het prive, maar ook voor mijn werk zit ik in groepen, voor familie zit ik in groepen, echt ideaal.

Ik heb natuurlijk nog meer apps op mijn telefoon staan, maar die gebruik ik met mindere regelmaat, ben je benieuwd welke dat zijn, let me know.

Welke apps gebruik jij dagelijks?

2 gedachtes over “Mijn dagelijkse telefoon apps

  1. iliveformydreams.com zegt:

    Ik herken alleen Whatsapp, Instagram, facebook, en email van dit lijstje. Verder zit ik wel op twitter en pinterest. Meer doe ik ook eigenlijk niet met mijn telefoon haha. Oh en mijn gratitude app open ik eens per dag om op te schrijven waar ik dankbaar voor ben.

Geef een reactie

