Yeah het is weekend!

20170411_093737
Het is al weer even geleden dat ik echt weekend gevoel kon hebben. 

Afgelopen week natuurlijk erg druk gehad, veel gewerkt, extra gewerkt en daarnaast natuurlijk ook ons eigen huishouden, beesten etc.

Het was even aanpoten, maar we hebben de week overleefd 😉 Nu ik dit typ zit ik met een vermoeid, maar wel voldaan gevoel op de bank, net lekker chinees gehaald en lekker thuis opgegeten, boodschappies gedaan en heerlijk chillen even op de bank.

Mathieu moet morgen werken en zondag gaat zijn nachtdienst weer in.
Mijn planning voor dit weekend is morgen zeker even het huis opruimen, want ook al zijn we veel weg geweest het is toch gebeurd dat het een rommeltje is geworden, dus de puntjes even op de i zetten. Ook de administratie even doen en zondag is wasdag hier, dus dan werk ik alle was weg (waar ik denk ik zaterdag wel al een begin mee maak om te draaien en te drogen en het bed te verschonen)

Al met al lekker een chill weekend, zonder wekker.

Aankomende week moet ik gewoon werken en werk ik 1 dag extra op Landal, is het Koningsdag en heeft Mathieu lekker lang weekend. Ik hoop dat jij een leuk weekend te gemoed gaat en lekker kan bijkomen voor een nieuwe week!

Wat staat er dit weekend op jou planning?

Geef een reactie

