5 tips om door te gaan!

17522054_2295005794058979_1960643000_o
Soms heb ik van die dagen dan moet het echt uit mijn tenen komen. Dan heb ik geen energie, geen inspiratie, nergens zin in bleh, ik heb echt een hekel aan dat soort dagen. Gelukkig zijn ze er nu veel minder dan voorheen, waar komt dat door? Vandaag geef ik je wat tips, die mij helpen!

– Gewoon doen
Ga gewoon wat doen, dit werkt natuurlijk niet altijd, maar probeer iets te gaan doen. Heb je geen inspiratie voor een blogpost? Ga op internet rondkijken of er iets binnen komt, ben je moe? ga een rondje lopen, nergens zin in? Bedenk dan wat je het liefste doet en ga dat doen (als je daar de mogelijkheid voor hebt)

– Ritmes creëren
Voor mij werkt dit heel goed, een ritme, weten waar ik aan toe ben. Helaas komt het dan wel voor dat als er een dag of een weekend roet in het eten komt, dat ik dan m`n ritme kwijt ben voor mijn gevoel en dan moet ik echt weer even doorpakken.

– Plannen
Ik ben wel van het plannen, ik heb een agenda in mijn telefoon, mijn bullet journal en thuis lopen ook overal planningen voor, het eten, het huishouden noem maar op.. Een goede houvast.

– Er aan toe geven
Kan je je zelf helemaal niet ergens toe zetten? Geef er dan gewoon aan toe, ga een dutje doen, kijk die serie desnoods alle afleveringen van het seizoen, shop lekker online!

– Vitamine`s
Zelf slik ik vitamine B, a-z en foliumzuur e ik merk dat deze combi mij zeker helpt met meer energie zodat ik meer uit een dag kan halen, ook niet altijd hoor, als ik een drukke dag of week heb gehad kak ik ook wel eens in. Maar over het algemeen gaat het goed.

Wat doe jij om jezelf aan de gang te houden?

Geef een reactie

