Mei 2017 plannen en doelen!

large
De maand is weer begonnen, een nieuwe dag, een nieuwe week, een nieuwe maand en dat allemaal op 1 dag. Deze maand wil ik het allemaal weer wat serieuzer aanpakken, de puntjes op de i zetten, de ritmes er weer goed opzetten! Dus wat zijn mijn plannen en doelen voor deze maand? Kijk zeker mee.

Plannen
Mei, dit is de maand waarin Mathieu jarig is, hij wordt 32 jaar dus dat moet natuurlijk gevierd worden, verder staat er niet heel veel op de planning als gewoon werken en ons ding doen, o ja en ik doe mee aan een bullet journal swap, die deze maand opgestuurd en uitgepakt gaat worden dus dat komt ook nog voorbij hier natuurlijk.

Doelen
Kwa doelen heb ik wel wat dingetjes op gesteld die ik deze maand wil voltooien, ik heb er op de 1 of andere manier altijd problemen mee, maar he de aanhouder wint he haha.
– Elke werkdag een blog online; het niet bloggen in het weekend bevalt me nu wel, maar daarin tegen vind ik het verder ook nog wel een uitdaging, de inspiratie blijft ontbreken dus daar moet ik wat aan gaan doen voor mezelf, een ritme of planning maken.
– Opruimchallenge; op een facebookgroep waar ik lid van ben gaan ze van start met een opruim challenge, waarbij we elke dag een opdracht krijgen of we gewoon na eigen inzicht minimaal 1 ding moeten wegdoen.
– Ritme; ik ga mijn ochtend en avondritme weer even goed aantrekken, dit is weer een beetje aan het verslonzen en dat is niet de bedoeling want dat werkte echt super goed.
– Blog cleaning; Ik zie dat er dingen op mijn blog staan die er onderhand wel af kunnen, oude artikelen waar ik niet achter sta, dingen aan de zijkant etc, maar ook een nieuwe header zit in mijn hoofd, dus daar ga ik ook deze maand mee aan de slag.

Dit was het wel een beetje, natuurlijk heb ik nog meer puntjes voor mezelf maar deze vind ik voor nu het belangrijkst.

Wat zijn jou plannen en doelen voor deze maand?

Geef een reactie

