Blond Amsterdam Meets Funko Pop


IMG_20170429_155806_369Als je me al wat langer volgt dan weet je dan ik een verzamelaar ben van het Blond Amsterdam servies. Op dit moment ben ik dit aan het uitzoeken wat ik echt wil houden en wat niet meer mijn smaak is en wat ik echt nog graag zou willen toevoegen. Maar daar komt vanaf nu een nieuwe verzameling bij, Funko Pops!

Funko pops zijn vinyl poppen die gemaakt worden n.a.v personages van televisieseries, films, cartoons noem maar op.

Op instagram kwam ik bij iemand die ik volg steeds foto`s tegen die zij plaatste met haar blond en ook die poppetjes, maar ik wist niet hoe ze heette, tot  ik een keer een hashtag zag staan en ben gaan zoeken… dat had ik misschien beter niet kunnen doen hahaha

De teller staat op dit moment op 9… oeps!

De eerste die ik aangeschaft heb is deze Mad Hatter van de live movie Alice in wonderland.

IMG_20170403_202240_814

Ik heb via via de hele serie van Orange is the new black weten te krijgen, dit is 1 van mijn favoriete series op Netflix en toen ik zag dat daar poppen van waren, moest ik die hebben natuurlijk.

IMG_20170502_145111_335

Op youtube gaan er veel filmpjes over dat mensen opzoek zijn naar die speciale of limited editie en daar kan ik wel ff zoet mee zijn zeg maar 😉

Ik ben verliefd en heb er zeker nog een aantal op de wishlist staan en dingen die nieuw uit gaan komen en ik hoop dat er ooit ook poppen gaan komen van Pretty little liars.. hoe geweldig zou dat zijn dan!!!

Wil je mijn collectie volgen zowel Funko Pops als Blond Amsterdan, volg me dan zeker op mijn speciale instagram account!

Als jullie het leuk vinden, wil ik wel wat vaker een artikel wijden aan 1 van deze verzamelingen en hun speciale items! Let me know.

Kende jij de Funko Pop`s al?

2 gedachtes over “Blond Amsterdam Meets Funko Pop

  1. iliveformydreams.com zegt:

    Oh leuk. M verzameld ze ook. Zelf heb ik er 3, waaronder ook de Mad Hatter<3 Geweldig. Staat erg leuk in mijn boekenkast. Als verrassing heb ik zelfs 2 Funko Pops besteld voor hem, komen 1 deze dagen binnen. Benieuwd wat hij ervan vind…

Geef een reactie

