Bullet Journal Mei 2017 set-up

20170503_133249
We zijn weer al in mei beland he, wat gaat het snel. Ook deze maand gebruik ik mijn bullet journal weer en heb weer een nieuwe maand opgezet.

Beginpagina zie je hierboven, ik hou er van om niet teveel poespas eromheen te hebben enzo..

Maandoverzicht, doelen, tracker, verjaardagen

20170503_133310

Blogplanning

20170503_133316

Financieel

20170503_133323

Daarnaast wil ik ook kijken om met weekly`s te werken waarin ik kleine to do list maak per dag, maar ik ben nog een beetje zoekende, dus zodra ik een goed werkende voor mezelf heb gevonden kom ik daar zeker op terug.

Wat heb jij deze maand allemaal in de planning?

Geef een reactie

