Mei maand challenge | Declutteren

huishouden doen 2
Deze maand is mijn doel om de woonkamer te declutteren en mijn blond amsterdam verzameling eens goed uit te zoeken. Dat doe ik met behulp van een challenge via facebook.

Ik vind het leuk om aan bepaalde dingen opdrachten of kleine wedstrijdjes te hangen, nu ben ik lid van een facebook groep om het opruimen en weg doen van spullen wat makkelijker, maar ook leuker te maken.

Elke dag minimaal 1 ding weg doen, dat is mijn challenge en natuurlijk zal ik op sommige dagen wel meer weg kunnen doen. Maar ik heb al snel de neiging om een hele dag aan het opruimen te gaan en dan raak ik mezelf er in kwijt.
Dus net als ik bijvoorbeeld vandaag heb gedaan, 1 lade uit het dressoir en dan klaar, tijd voor wat anders en dan zo de hele maand verder tot alle lades (die ik kan doen waar mijn spullen in zitten of ik zeker weet dat weg kan) in de woonkamer gedaan zijn en mijn blond servies netjes is uitgezocht, afgestoft en weer geordend op zijn plekje staat.

Ik probeer van alles zoveel mogelijk een foto te maken (behalve echt persoonlijke spullen of met gevoelige gegevens erop) en dan laat ik aan het einde van de maand zien wat er zoal is weggegaan allemaal. Ik ben heel benieuwd, ik zou het al fijn vinden als de lades en kastjes gewoon open kunnen zonder dat er vanalles uit komt vallen haha.

Vind jij spullen weg doen ook zo moeilijk?

Een gedachte over “Mei maand challenge | Declutteren

Geef een reactie

