Songfestival 1ste halve finale 2017!

18405634_2334080233484868_616969044_o.jpg
Jaja ook dit jaar zit ik weer voor de buis met het songfestival! Elk jaar kijk ik dit en al is het alleen maar voor leedvermaak vind ik het toch altijd leuk om te zien. Vandaag een kleine recap wat ik er van vond. De eerste halve finale was gisteravond op tv (ik tik gelijk een beetje mee tijdens het kijken haha)

De eerste 18 liedjes zitten erop, donderdag komen de andere liedjes waaronder ook Nederland.

Welke vond ik het best in deze eerste halve finale
Eigenlijk was het allemaal niet heel veel bijzonders, veel vals, eentonig of gewoon niet om aan te zien.
– Zweden
– Polen
– Cyprus
– België

Maar echt leuk en dan niet perse misschien mooi gezongen of winnaar waardig, maar Moldavië kwam tussendoor wel even met een lekker nummertje haha.

Degene die door zijn naar de finale zijn
– Moldavië
– Azarbaijan
– Griekenland
– Zweden
– Portugal
– Polen
– Armenië
– Australië
– Cyprus
– België

Ik ben heel benieuwd donderdag hoever wij komen, ik hoop en verwacht wel finale natuurlijk. Als ik nu hoor en zie en ook met jan smid zijn `geweldige` commentaar waarvan ik denk ziet en hoort die wel hetzelfde als ons haha…

Volg jij het Songfestival dit jaar?

Een gedachte over “Songfestival 1ste halve finale 2017!

Geef een reactie

