Hoe belangrijk zijn collega`s?

18451997_2334790516747173_897073019_o
Jaren lang heb ik gewerkt als gastouder en dan werk je natuurlijk alleen. Je hebt uiteraard de kinderen om je heen, maar dat is toch anders dan collega`s die het zelfde werk doen. Sinds dat ik bij CSU werk heb ik het eigenlijk heel erg naar mijn zin en dat is mede door mijn collegaatjes uit de CSU bus!

Ik word opgehaald door de CSU bus en hoe gezellig is dat in die bus.. Daarbuiten op het werk en op de app natuurlijk ook, dollen met elkaar, soms even frustratie uiten over dingen die niet helemaal lekker gelopen zijn die dag, of gewoon elkaar helpen om aan het eind van de dag op tijd klaar te zijn.

Dit zijn natuurlijk niet alleen de meiden uit de bus, maar daarnaast ook nog andere collega`s waar ik goed mee kan omgaan. Ook vind ik het leuk om een stukje leiding door te geven, werken met iemand die dat minder heeft vind ik geen probleem, ik vind het wel leuk om te sturen of planningen uit te delen wie wat kan gaan doen!

Dat is wel iets wat eigenlijk nooit heb geweten, maar wat ik wel fijn vind aan het werken met andere. Ik werk soms ook wel eens alleen, maar dan toch heb je contact via de app, in de lunch pauze of je komt elkaar random even tegen op de fiets van huisje naar huisje.

Ik weet wel zeker dat ik mede dankzij deze meiden met veel plezier elke maandag en vrijdag naar mijn werk ga en dat is wel even een nieuwe situatie. Ik ging altijd wel met een goed gevoel naar mijn werk, maar nu ook gewoon met plezier, heb zin in de dag, om aan de slag te gaan. Als er gevraagd wordt voor extra werk vind ik het niet erg om nog even door te gaan of me in te zetten om meer werk te verrichten.

Een nieuwe ervaring die me zeker bevalt en ik hoop nog lang hier te mogen blijven werken met deze leuke meiden!

Hoe is jou omgang met je collega`s?

Een gedachte over “Hoe belangrijk zijn collega`s?

Geef een reactie

