Songfestival 2de halve finale 2017

18451979_2335475146678710_696777597_o
De tweede halve finale van het songfestival is achter de rug. Wij Nederlanders stonden als nummer 6 om op te gaan. Hoe deden de meiden het? Staan we in de finale? En ook vandaag deel ik mijn favoriete weer met je.
Ik schrijf dit artikel met de uitzending mee..

Wat vond ik van Og3ne
Toen ik het liedje van de meiden hoorde als eerst was ik niet zo enthousiast, maar nu ik het vaker heb gehoord vind ik het wel erg mooi. De kleding die ze aan hadden vond ik erg mooi, paste goed bij elkaar! Nou ze hebben het top gedaan, niet vals en stonden goed stevig en zeker in hun schoenen!

Wat waren mijn favorieten uit deze tweede halve finale
– Oostenrijk
– Roemenië
– Kroatië
– Zwitserland
– Bulgarije
– Israël

De 10 landen die deze halve finale doorgaan naar de finale
– Bulgarije
– Belarus
– Kroatië
– Hongarije
– Denemarken
– Israël
– Roemenië
– Noorwegen
– NEDERLAND
– Oostenrijk

Uiteraard kijk ik zaterdag de finale en komt daarvan ook een klein verslagje van op zondag..!

Wat vond jij van deze tweede halve finale?

 

Geef een reactie

