Veranderingen!!

tijdvoorverandering2
Zoals je gezien hebt is het aardig stil op mijn blog, ik heb een hoop ideeën, maar het het idee dat de manier waarop ik nu blog niet meer bij me past. Ik ben me nu dus aan het verdiepen in andere theme`s, plugins, webhosting etc! Ik ga weer bloggen en ik hoop ook snel weer, maar ik wil dit goed uitzoeken hoe het werkt zodat ik niet dingen voor niks ga aanschaffen of dubbel werk ga doen. Er komt dus een nieuwe blog/content aan!

Heb jij nog tips, leuke sites voor mooie theme`s, webhosting etc. laat dan zeker even een comment achter of stuur een mailtje naar p.kleijn9@upcmail.nl

Alle hulp is welkom hiervoor, want ik ben best onzeker hierover om dit soort dingen aan te pakken omdat ik niet wil betalen voor dingen die ik niet nodig heb, of verkeerd dingen aanpak zodat ik dingen kwijt raak. Dus wil je je hulp aanbieden dan mag dat natuurlijk ook altijd!

Dus volg me vooral op twitter of instagram of bloglovin en dan ben je als eerste op de hoogte zodra er nieuws is!

To Be Continued…..>>>

Geef een reactie

