Mijn nieuwe start

Goedemorgen allemaal.

Zoals ik al eerder zei ben ik achter de schermen bezig met het vernieuwen van mijn blog. De eerste stappen zijn gezet daarvoor.

Het enige nadeel is dat dit blog niet meer zal worden ge-update, omdat ik door bepaalde veranderingen die ik heb gemaakt (webosting etc) naar een ander plekje ben gegaan.

Vanaf nu ben ik te vinden op www.patriciakleijn.nl

Dit blog zal wel online blijven natuurlijk, maar nieuwe artikelen gaan op de link hierboven geplaatst worden. Ja ik weet dat de naam hetzelfde is, maar dit is nu met de wordpress url erachter weer net als vroeger haha.

Dus wil je van mijn blog op de hoogte blijven en niks missen? Volg me dan vanaf nu op mijn nieuwe site patriciakleijn en je kan me natuurlijk volgen op twitter en instagram (er komt ook facebook aan) en bloglovin (deze is ook vernieuwd en de link is op mijn nieuwe blog te vinden) voor nieuwe updates

Uiteraard zie ik jullie daar heel graag weer terug en gaan we er een mooie blogtijd van maken!

Liefs Patricia

Geef een reactie

